PPL - poplatek 150,- Kč

3. 8. 2016
Tento způsob dodání je možný jen u zboží, jehož parametry po zabalení ( včetně přepravního obalu ) splňují tyto podmínky:
- maximální délka zásilky (nejdelší strana) 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm
- maximální hmotnost: 30 kg
- maximální výše dobírky: 50.000,- Kč
Při doručení tímto způsobem je možná platba kartou.
Více informací naleznete přímo na stránkách PPL .
Termín dodání je u tohoto způsobu dodání následující pracovní den od předání zásilky přepravci.


Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednali, bylo před zabalením a vlastní expedicí pečlivě zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném stavu.
Pokud Vám dorazí poškozené zboží v zásilce, tak je potřeba toto co nejdříve oznámit a vyplnit formulář na stránkách PPL ( nafotit poškození, obal, přepravní štítek, výplň a obalový materiál ).

Při dodání zásilky přepravní službou PPL a PPL Sprint:
Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal !!!
Obal nese vždy známky přepravy. Proto i při jeho sebemenším poškození zaznamenejte tuto skutečnost před podpisem převzetí zásilky do přepravního listu přepravce. Je to z důvodu pojištění zásilky.
Případné poškození zboží, zjištěné po rozbalení zásilky, je nutné nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky !!!
Reklamaci je potřeba nahlásit přímo PPL a vyplnit tento formulář - https://reklamace.ppl.cz/ .
Při nedodržení této lhůty nemůžeme, bohužel, reklamaci poškození zboží uznat.
K reklamaci je nutné zachovat poškozené zboží a VEŠKERÝ OBALOVÝ MATERIÁL.
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky ( ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení ), tak se v případě, že reklamace nebude ze strany PPL uznána, domluvíme na dalším postupu. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží na Váš účet.


Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat.

Společnost KLEINER BRNO, spol. s r. o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup reklamace.