PPL Sprint ( zboží nad 30kg ) - poplatek 250,- Kč

3. 8. 2016
Tento způsob dodání je možný jen u zboží, jehož parametry po zabalení ( včetně přepravního obalu ) splňují tyto podmínky:
- maximální rozměry zásilky: délka 300 cm, šířka 200 cm, výška 200 cm     
- maximální hmotnost kusu / zásilky: do 800 kg / 3 000 kg
- maximální výše dobírky: 200.000,- Kč
Více informací naleznete přímo na stránkách PPL.

Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednali, bylo před zabalením a vlastní expedicí pečlivě zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném stavu.
Pokud Vám dorazí poškozené zboží v zásilce, tak nám vždy poškození zásilky, prosím Vás, co nejdříve oznamte a to nejlépe e-mailem. Následně Vás budeme podrobně informovat jak dále postupovat.

Při dodání zásilky přepravní službou PPL a PPL Sprint:
Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal !!!
Obal nese vždy známky přepravy. Proto i při jeho sebemenším poškození zaznamenejte tuto skutečnost před podpisem převzetí zásilky do přepravního listu přepravce. Je to z důvodu pojištění zásilky.
Případné poškození zboží, zjištěné po rozbalení zásilky, je nutné nám nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky !!! Při nedodržení této lhůty nemůžeme, bohužel, reklamaci poškození zboží uznat.
K reklamaci je nutné předložit poškozené zboží a VEŠKERÝ OBALOVÝ MATERIÁL.
Společnost KLEINER BRNO, spol. s r. o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup reklamace.

Termín dodání je u tohoto způsobu dodání do dvou pracovních dnů od předání zásilky přepravci.