Zásilkovna - poplatek 90,- Kč. MOŽNÉ JEN PŘI OBJEDNÁVCE ZE STRÁNEK !!!

7. 3. 2018
Tento způsob dodání je možný jen u NEKŘEHKÉHO zboží, jehož parametry po zabalení (včetně přepravního obalu) splňují tyto podmínky:
maximální hmotnost zásilky: 5 kg

maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 60×40×20 cm)
minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
maximální výše dobírky: 20 000 Kč
Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.

Více informací (přesné umístění výdejních míst, otevírací dobu, jak to funguje...) a mapku výdejních míst naleznete přímo na stránkách Zásilkovny .

Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.
Citace ze stránek Zásilkovny:
Zákazníkovi byla doručena poškozená zásilka. Jak postupovat v případě reklamace?
Při výdeji zákazníkům doporučujeme zásilku zkontrolovat a v případě viditelného poškození odmítnout její převzetí. Samotnou reklamaci je nutné zadat prostřednictvím webového formuláře či emailem na adresu reklamace@zasilkovna.cz.
Vždy tak poškození zásilky, prosím Vás, co nejdříve (nejpozději do 2 (dvou) pracovních dnů od od převzetí zásilky) oznamte vyplněním tohoto formuláře:
https://reklamace.zasilkovna.cz/
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky, tak v případě, že Vám reklamace nebude ze strany Zásilkovny uznána, tak nás obratem kontaktujte na našem emailu kleiner@levnesporaky.cz (nejlépe), nebo tel. čísle 549 210 297. Na dalším postupu se následně domluvíme - zda nám poškozené zboží zašlete a my Vám proplatíme s tím spojené náklady na přepravné, nebo zboží stáhneme sami. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží (popřípadě i za náklady se zasláním zboží k nám) na Váš účet. Číslo účtu a číslo daňového dokladu, kterým bylo u nás zboží zakoupeno Vás prosíme napsat a vložit do zásilky k vrácenému zboží.

Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat.
Při nedodržení uvedené lhůty pro nahlášení reklamace Vám nemůžeme, bohužel, reklamaci poškození zboží uznat.

Termín dodání je u tohoto způsobu dodání do dvou pracovních dnů od předání zásilky přepravci.


Vzhledem k rozměrům a váze nelze tímto způsobem odběru zaslat díly jako:
- těsnění dveří chladniček a mrazniček
- koše myček a mrazáků
- zásuvky mrazáků a chladniček
- vařiče MEGA ZEUS, TRINO a TRIGLAV
- příklopy ke sporákům
- skla ( dveří sporáků, vestavných trub, praček), odsavačů, nebo rámy dveří (se sklem i bez skla)
- dvířka ke sporákům, vestavným troubám, pračkám...
- skleněné police
- vařidlové desky (sklokeramické i plechové)
- skleněné police do chladniček
- odtahy a trubky k podokenním topidlům
- výměníky větších topidel 4-5 kW
- trubky přívodní horního ostřik. trysky (385787, 388287, 510280, 513836 a 566394)