PPL Parcel Smart - poplatek 90,- Kč. MOŽNÉ JEN PŘI OBJEDNÁVCE ZE STRÁNEK !!!

18. 8. 2021
Tento způsob dodání je možný jen u NEKŘEHKÉHO zboží, jehož parametry po zabalení (včetně přepravního obalu) splňují tyto podmínky:
maximální hmotnost zásilky: 5 kg

maximální rozměry zásilky: 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm
maximální výše dobírky: 50 000 Kč
Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.

Více informací (přesné umístění výdejních míst, otevírací dobu, jak to funguje...) a mapku výdejních míst naleznete přímo na:
https://www.ppl.cz/vydejni-mista

Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednali, bylo před zabalením a vlastní expedicí pečlivě zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném stavu.
Pokud Vám dorazí poškozené zboží v zásilce, tak je potřeba toto co nejdříve oznámit a vyplnit formulář na stránkách PPL (nafotit poškození, obal, přepravní štítek, výplň a obalový materiál).

Při dodání zásilky přepravní službou PPL a PPL Sprint:
Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal!!!
Obal nese vždy známky přepravy. Proto i při jeho sebemenším poškození zaznamenejte tuto skutečnost před podpisem převzetí zásilky do přepravního listu přepravce. Je to z důvodu pojištění zásilky.
Případné poškození zboží, zjištěné po rozbalení zásilky, je nutné nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky!!!
Reklamaci je potřeba nahlásit přímo PPL a to vyplněním tohoto formuláře:
https://reklamace.ppl.cz/

Při nedodržení této lhůty nemůžeme, bohužel, reklamaci poškození zboží uznat.
Pokud máte problém s vyplněním výše uvedeného formuláře, tak nám napište a my nahlášení reklamace provedeme. V tomto případě je ale nutné poskytnou součinnost - zaslat nám fotografie pro PPL a nafotit zásilku podle těchto požadavků PPL:
https://reklamace.ppl.cz/navod


Následně případě i dofotit další fotografie, které si PPL vyžádá při řešení reklamace.
K reklamaci je nutné zachovat poškozené zboží a VEŠKERÝ OBALOVÝ MATERIÁL.
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky (ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení), tak se v případě, že reklamace nebude ze strany PPL uznána, domluvíme na dalším postupu. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží na Váš účet.

Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat.
Společnost KLEINER BRNO, spol. s r. o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup reklamace.

Vzhledem k rozměrům a váze nelze tímto způsobem odběru zaslat díly jako:
- magnetická těsnění chladniček a mrazniček
- vařiče MEGA ZEUS a TRINO
- dvířka ke sporákům, vestavným troubám chladničkám a mrazákům