Česká pošta (Balíkovna) - poplatek 80,- Kč. MOŽNÉ JEN PŘI OBJEDNÁVCE ZE STRÁNEK !!!

11. 10. 2017
Tento způsob dodání je možný jen u zboží, jehož parametry po zabalení (včetně přepravního obalu) splňují tyto podmínky:
- minimální rozměry 14x9x0,8 cm
- maximální rozměry 70x50x50 cm
- maximální hmotnost: 15 kg
Více informací naleznete přímo na stránkách České pošty.


Vzhledem k rozměrům a váze nelze tímto způsobem odběru zaslat díly jako:
- těsnění dveří chladniček a mrazniček
- odtahy a trubky k podokenním topidlům
- příklopy sporáků
- dvířka a skla dvířek
- skleněné police
- vařidlové desky (sklokeramické i plechové)
- výměníky větších topidel 4-5 kW
- trubky přívodní horní ostřik. trysky (385787, 388287, 510280, 513836, 566394, 824852, 862410...)
- koše myček a mrazáků, zásuvky chladniček jen v případě požadování 1 kusu


Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.

Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal!!! Je-li poštovní zásilka, která je připravena k dodání, zjevně poškozená, Česká pošta poštovní zásilku na žádost adresáta a za jeho přítomnosti otevře.
Vážení zákazníci, v případě, že jste po rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, tak je potřeba, abyste do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky přinesli reklamovanou zásilku s veškerým i nepoškozeným obsahem na poštu a sepsali zápis o poškození zásilky. Podle Poštovních podmínek platných od 1.5.2017 je reklamace řešena jen s adresátem (ne tedy s odesílatelem).
Po dobu reklamace je třeba na poště ponechat obal zásilky, veškeré vnitřní balení a poškozený obsah. Nepoškozené věci si převezměte zpět. Poškozená zásilka je stále Vašim majetkem a po ukončení reklamace budete vyzvání, abyste si poškozenou zásilku převzali zpět. Pošta není dle poštovních podmínek povinna ji zaslat odesílateli.
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky (ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení), tak v případě, že Vám reklamace nebude ze strany České pošty uznána, tak nás obratem kontaktujte na našem emailu kleiner@levnesporaky.cz nebo tel. čísle 549 210 297. Na dalším postupu se následně domluvíme - zda nám poškozené zboží zašlete a my Vám proplatíme s tím spojené náklady na přepravné, nebo zboží stáhneme sami. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží (popřípadě i za náklady se zasláním zboží k nám) na Váš účet. Číslo účtu a číslo daňového dokladu, kterým bylo u nás zboží zakoupeno Vás prosíme napsat a vložit do zásilky k vrácenému zboží.

Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat, protože lhůta pro vyřízení reklamace u České pošty je do 30-ti dnů.

V případě, že je zásilka větších rozměrů, můžete stav zásilky doložit fotodokumentací, tj. přinést na poštu místo zásilky vytištěné fotografie.
Pokyny pro pořízení fotodokumentace:
1. zásilka zvenčí - adresní strana, zásilka celkový pohled, poškození obalu - celek i detail
2. vnitřek zásilky - uložení obsahu zásilky v obalu, obal zásilky po vyjmutí obsahu - poškozená místa tak, aby
bylo zřejmé, kde jsou poškození obsahu - celek i detail
Pošta reklamaci nepřijme, pokud reklamující předloží fotografie, které má pouze uložené na flash disku nebo stav zásilky dokládá náhledem na fotografie uložené v mobilním telefonu.

Termín dodání je u tohoto způsobu dodání následující pracovní den od předání zásilky přepravci.