Seznam zpráv

Při objednávce zboží pod 5.000,- Kč bez DPH (6.050,- Kč s DPH) účtujeme přepravné dle zvoleného způsobu odběru (viz informace u jednotlivých způsobů odběru).
Při objednávce zboží nad 5.001,- Kč bez DPH (6.051,- Kč s DPH) dopravíme objednané zboží ZDARMA po celé České republice.
Poplatek za zadání objednávky po telefonu a emailem (tedy pokud nejsou pro objednání použity naše stránky) je účtován poplatek 40,- Kč s DPH.


Od 4.2.2021 do odvolání NEZASÍLÁME zboží nad 30 kg a větší spotřebiče, například sporáky, trouby, vestavné desky, myčky, chladničky, větší odsavače, topidla, větší elektrické zásobníky (nad 50 litrů)...
Tyto spotřebiče lze u nás zakoupit jen s osobním vyzvednutím, nebo s montáží (sporáky, vestavné desky , topidla...) a to jen v regionu Brno a Brno-venkov.

Zboží zasíláme jen na adresy v České republice. Do zahraničí nezasíláme !!!


Po uzavření objednávky je možné vybrat si požadované místo odběru a to v košíku ve způsobu platby a doručení.
Objednávka se vždy expeduje až je veškeré v ní uvedené zboží skladem. Pokud objednáte v jedné objednávce zboží, které je i není skladem, tak se čeká s expedicí na naskladnění chybějících položek a teprve potom je distribuce provedena. Pokud tedy chcete dodat zboží, které je uváděno skladem co nejdříve, tak doporučujeme na toto zboží vytvořit samostatnou objednávku a na zboží, které není skladem, potom vytvořit samostatnou objednávku.

Zboží je odesíláno standardně na dobírku (zboží budete platit při převzetí). Pokud to přepravce umožňuje, tak je možné platit platební kartou.

U registrovaných partnerů, kteří mají smlouvu na platbu převodním příkazem je automaticky odesláno zboží dle smlouvy.

Zboží, které je v době objednávky skladem expedujeme co nejdříve.
Přijatá objednávka v pracovní den do 12:00 hodin (při výběru Zásilkovny do cca 9:00 hodin - pro zásilky tento přepravce přijíždí během dopoledne) se zpravidla expeduje tentýž den s termínem dodání následující pracovní den (náhradní díly, příslušenství a malé výrobky), nebo do dvou pracovních dnů (sporáky, trouby, myčky, sety ...).
V případě objednání po 12:00 hodině (u Zásilkovny cca po 9:00 hodině - viz text výše) se termín posune o jeden pracovní den.

Objednávka se vždy expeduje až je veškeré v ní uvedené zboží skladem. Pokud objednáte v jedné objednávce zboží, které je i není skladem, tak se čeká s expedicí na naskladnění chybějících položek a teprve potom je distribuce provedena. Pokud tedy chcete dodat zboží, které je uváděno skladem co nejdříve, tak doporučujeme na toto zboží vytvořit samostatnou objednávku a na zboží, které není skladem, potom vytvořit samostatnou objednávku.
Spotřebiče, které nemáme skladem, jsme zpravidla schopni dodat do 2-3 pracovních dnů. Náhradní díly, které nejsou skladem, jsme schopni zajistit zpravidla do 7-21 pracovních dnů.

Odkaz na kontakty a mapku umístění provozovny https://www.levnesporaky.cz/030/Kontakty .
Osobní vyzvednutí je možné na naší prodejně v Brně na ulici Košinova 10 a to během naší pracovní doby (Po-Pá 8:00-16:00 hodin).
Odkaz na kontakty a mapku umístění provozovny https://www.levnesporaky.cz/030/Kontakty .


Zboží zarezervujeme pro osobní odběr na dobu 2 týdnů od potvrzení možnosti osobního vyzvednutí. Po uplynutí této doby může být objednávka automaticky z naší strany stornována. Pokud chcete lhůtu pro osobní vyzvednutí prodloužit, tak nás neváhejte kontaktovat.
Tento způsob dodání je možný jen u zboží, jehož parametry po zabalení (včetně přepravního obalu) splňují tyto podmínky:
- minimální rozměry 14x9x0,8 cm
- maximální rozměry 70x50x50 cm
- maximální hmotnost: 15 kg
Více informací naleznete přímo na stránkách České pošty.


Vzhledem k rozměrům a váze nelze tímto způsobem odběru zaslat díly jako:
- těsnění dveří chladniček a mrazniček
- odtahy a trubky k podokenním topidlům
- příklopy sporáků
- dvířka a skla dvířek
- skleněné police
- vařidlové desky (sklokeramické i plechové)
- výměníky větších topidel 4-5 kW
- trubky přívodní horní ostřik. trysky (385787, 388287, 510280, 513836, 566394, 824852, 862410...)
- koše myček a mrazáků, zásuvky chladniček jen v případě požadování 1 kusu


Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.

Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal!!! Je-li poštovní zásilka, která je připravena k dodání, zjevně poškozená, Česká pošta poštovní zásilku na žádost adresáta a za jeho přítomnosti otevře.
Vážení zákazníci, v případě, že jste po rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, tak je potřeba, abyste do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky přinesli reklamovanou zásilku s veškerým i nepoškozeným obsahem na poštu a sepsali zápis o poškození zásilky. Podle Poštovních podmínek platných od 1.5.2017 je reklamace řešena jen s adresátem (ne tedy s odesílatelem).
Po dobu reklamace je třeba na poště ponechat obal zásilky, veškeré vnitřní balení a poškozený obsah. Nepoškozené věci si převezměte zpět. Poškozená zásilka je stále Vašim majetkem a po ukončení reklamace budete vyzvání, abyste si poškozenou zásilku převzali zpět. Pošta není dle poštovních podmínek povinna ji zaslat odesílateli.
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky (ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení), tak v případě, že Vám reklamace nebude ze strany České pošty uznána, tak nás obratem kontaktujte na našem emailu kleiner@levnesporaky.cz nebo tel. čísle 549 210 297. Na dalším postupu se následně domluvíme - zda nám poškozené zboží zašlete a my Vám proplatíme s tím spojené náklady na přepravné, nebo zboží stáhneme sami. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží (popřípadě i za náklady se zasláním zboží k nám) na Váš účet. Číslo účtu a číslo daňového dokladu, kterým bylo u nás zboží zakoupeno Vás prosíme napsat a vložit do zásilky k vrácenému zboží.

Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat, protože lhůta pro vyřízení reklamace u České pošty je do 30-ti dnů.

V případě, že je zásilka větších rozměrů, můžete stav zásilky doložit fotodokumentací, tj. přinést na poštu místo zásilky vytištěné fotografie.
Pokyny pro pořízení fotodokumentace:
1. zásilka zvenčí - adresní strana, zásilka celkový pohled, poškození obalu - celek i detail
2. vnitřek zásilky - uložení obsahu zásilky v obalu, obal zásilky po vyjmutí obsahu - poškozená místa tak, aby
bylo zřejmé, kde jsou poškození obsahu - celek i detail
Pošta reklamaci nepřijme, pokud reklamující předloží fotografie, které má pouze uložené na flash disku nebo stav zásilky dokládá náhledem na fotografie uložené v mobilním telefonu.

Termín dodání je u tohoto způsobu dodání následující pracovní den od předání zásilky přepravci.
Možné parametry zásilky (včetně přepravního obalu):
maximální hmotnost zásilky: 31,50 kg
minimální rozměr: 15x10x1 cm
maximální rozměry zásilky: 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm
maximální výše dobírky: 20 000 Kč

Tímto způsobem NELZE zasílat těsnění dveří chladniček a mrazniček!
Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.

Více informací (přesné umístění výdejních míst, otevírací dobu, jak to funguje...) a mapku výdejních míst naleznete přímo na:
https://www.ppl.cz/vydejni-mista

Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednali, bylo před zabalením a vlastní expedicí pečlivě zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném stavu.
Pokud Vám dorazí poškozené zboží v zásilce, tak je potřeba toto co nejdříve oznámit a vyplnit formulář na stránkách PPL (nafotit poškození, obal, přepravní štítek, výplň a obalový materiál).

Při dodání zásilky přepravní službou PPL a PPL Sprint:
Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal!!!
Obal nese vždy známky přepravy. Proto i při jeho sebemenším poškození zaznamenejte tuto skutečnost před podpisem převzetí zásilky do přepravního listu přepravce. Je to z důvodu pojištění zásilky.
Případné poškození zboží, zjištěné po rozbalení zásilky, je nutné nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky!!!
Reklamaci je potřeba nahlásit přímo PPL a to vyplněním tohoto formuláře:
https://reklamace.ppl.cz/

Při nedodržení této lhůty nemůžeme, bohužel, reklamaci poškození zboží uznat.
Pokud máte problém s vyplněním výše uvedeného formuláře, tak nám napište a my nahlášení reklamace provedeme. V tomto případě je ale nutné poskytnou součinnost - zaslat nám fotografie pro PPL a nafotit zásilku podle těchto požadavků PPL:
https://reklamace.ppl.cz/navod


Následně případě i dofotit další fotografie, které si PPL vyžádá při řešení reklamace.
K reklamaci je nutné zachovat poškozené zboží a VEŠKERÝ OBALOVÝ MATERIÁL.
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky (ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení), tak se v případě, že reklamace nebude ze strany PPL uznána, domluvíme na dalším postupu. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží na Váš účet.

Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat.
Společnost KLEINER BRNO, spol. s r. o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup reklamace.

Vzhledem k rozměrům nelze tímto způsobem odběru zaslat například:
- některá těsnění dveří chladniček a mrazniček (dle velikosti dveří)
- některá dvířka chladniček a mrazniček (dle velikosti dveří)
Tento způsob dodání je možný jen u NEKŘEHKÉHO zboží, jehož parametry po zabalení (včetně přepravního obalu) splňují tyto podmínky:
maximální hmotnost zásilky: 5 kg

maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 60x40x20 cm)
minimální rozměry: 10x7x1 cm
maximální výše dobírky: 20 000 Kč
Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.

Více informací (přesné umístění výdejních míst, otevírací dobu, jak to funguje...) a mapku výdejních míst naleznete přímo na stránkách Zásilkovny .

Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.
Citace ze stránek Zásilkovny:
Zákazníkovi byla doručena poškozená zásilka. Jak postupovat v případě reklamace?
Při výdeji zákazníkům doporučujeme zásilku zkontrolovat a v případě viditelného poškození odmítnout její převzetí. Samotnou reklamaci je nutné zadat prostřednictvím webového formuláře či emailem na adresu reklamace@zasilkovna.cz.
Vždy tak poškození zásilky, prosím Vás, co nejdříve (nejpozději do 2 (dvou) pracovních dnů od od převzetí zásilky) oznamte vyplněním tohoto formuláře:
https://reklamace.zasilkovna.cz/
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky, tak v případě, že Vám reklamace nebude ze strany Zásilkovny uznána, tak nás obratem kontaktujte na našem emailu kleiner@levnesporaky.cz (nejlépe), nebo tel. čísle 549 210 297. Na dalším postupu se následně domluvíme - zda nám poškozené zboží zašlete a my Vám proplatíme s tím spojené náklady na přepravné, nebo zboží stáhneme sami. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží (popřípadě i za náklady se zasláním zboží k nám) na Váš účet. Číslo účtu a číslo daňového dokladu, kterým bylo u nás zboží zakoupeno Vás prosíme napsat a vložit do zásilky k vrácenému zboží.

Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat.
Při nedodržení uvedené lhůty pro nahlášení reklamace Vám nemůžeme, bohužel, reklamaci poškození zboží uznat.

Termín dodání je u tohoto způsobu dodání do dvou pracovních dnů od předání zásilky přepravci.


Vzhledem k rozměrům a váze nelze tímto způsobem odběru zaslat díly jako:
- těsnění dveří chladniček a mrazniček
- koše myček a mrazáků
- zásuvky mrazáků a chladniček
- vařiče MEGA ZEUS, TRINO a TRIGLAV
- příklopy ke sporákům
- skla ( dveří sporáků, vestavných trub, praček), odsavačů, nebo rámy dveří (se sklem i bez skla)
- dvířka ke sporákům, vestavným troubám, pračkám...
- skleněné police
- vařidlové desky (sklokeramické i plechové)
- skleněné police do chladniček
- odtahy a trubky k podokenním topidlům
- výměníky větších topidel 4-5 kW
- trubky přívodní horní ostřik. trysky (385787, 388287, 510280, 513836, 566394, 824852, 862410...)
Tento způsob dodání je možný jen u zboží, jehož parametry po zabalení (včetně přepravního obalu) splňují tyto podmínky:
- minimální rozměry: 15x10,5 cm (válcovitý tvar 15x3,5 cm)
- délka balíku nepřesahuje 180 cm nebo součet všech tří rozměrů nepřesahuje 240 cm. K ceně za balíky větších rozměrů je připočítán příplatek za Neskladné. Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm.
- maximální hmotnost: 31,5 kg
- maximální výše dobírky: 50.000,- Kč
Tímto způsobem lze zasílat těsnění dveří chladniček a mrazniček.
Více informací naleznete přímo na stránkách České pošty .

Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.
Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal !!! Je-li poštovní zásilka, která je připravena k dodání, zjevně poškozená, Česká pošta poštovní zásilku na žádost adresáta a za jeho přítomnosti otevře.
Vážení zákazníci, v případě, že jste po rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, tak je potřeba, abyste do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky přinesli reklamovanou zásilku s veškerým i nepoškozeným obsahem na poštu a sepsali zápis o poškození zásilky. Podle Poštovních podmínek platných od 1.5.2017 je reklamace řešena jen s adresátem (ne tedy s odesílatelem).
Po dobu reklamace je třeba na poště ponechat obal zásilky, veškeré vnitřní balení a poškozený obsah. Nepoškozené věci si převezměte zpět. Poškozená zásilka je stále Vašim majetkem a po ukončení reklamace budete vyzvání, abyste si poškozenou zásilku převzali zpět. Pošta není dle poštovních podmínek povinna ji zaslat odesílateli.
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky (ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení), tak v případě, že Vám reklamace nebude ze strany České pošty uznána, tak nás obratem kontaktujte na našem emailu kleiner@levnesporaky.cz nebo tel. čísle 549 210 297. Na dalším postupu se následně domluvíme - zda nám poškozené zboží zašlete a my Vám proplatíme s tím spojené náklady na přepravné, nebo zboží stáhneme sami. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží (popřípadě i za náklady se zasláním zboží k nám) na Váš účet. Číslo účtu a číslo daňového dokladu, kterým bylo u nás zboží zakoupeno Vás prosíme napsat a vložit do zásilky k vrácenému zboží.

Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat, protože lhůta pro vyřízení reklamace u České pošty je do 30-ti dnů.

V případě, že je zásilka větších rozměrů, můžete stav zásilky doložit fotodokumentací, tj. přinést na poštu místo zásilky vytištěné fotografie.
Pokyny pro pořízení fotodokumentace:
1. zásilka zvenčí - adresní strana, zásilka celkový pohled, poškození obalu - celek i detail
2. vnitřek zásilky - uložení obsahu zásilky v obalu, obal zásilky po vyjmutí obsahu - poškozená místa tak, aby
bylo zřejmé, kde jsou poškození obsahu - celek i detail
Pošta reklamaci nepřijme, pokud reklamující předloží fotografie, které má pouze uložené na flash disku nebo stav zásilky dokládá náhledem na fotografie uložené v mobilním telefonu.

Termín dodání je u tohoto způsobu dodání následující pracovní den od předání zásilky přepravci.
Tento způsob dodání je možný jen u zboží, jehož parametry po zabalení (včetně přepravního obalu) splňují tyto podmínky:
- maximální rozměry zásilky 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm
- minimální rozměr: 15x10x1 cm
- maximální hmotnost: 31,50 kg
- maximální výše dobírky: 50.000,- Kč

Tímto způsobem NELZE zasílat těsnění dveří chladniček a mrazniček!
Při doručení tímto způsobem je možná platba kartou.
Více informací naleznete přímo na stránkách PPL .
Termín dodání je u tohoto způsobu dodání následující pracovní den od předání zásilky přepravci.


Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednali, bylo před zabalením a vlastní expedicí pečlivě zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném stavu.
Pokud Vám dorazí poškozené zboží v zásilce, tak je potřeba toto co nejdříve oznámit a vyplnit formulář na stránkách PPL (nafotit poškození, obal, přepravní štítek, výplň a obalový materiál).

Při dodání zásilky přepravní službou PPL a PPL Sprint:
Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal!!!
Obal nese vždy známky přepravy. Proto i při jeho sebemenším poškození zaznamenejte tuto skutečnost před podpisem převzetí zásilky do přepravního listu přepravce. Je to z důvodu pojištění zásilky.
Případné poškození zboží, zjištěné po rozbalení zásilky, je nutné nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky!!!
Reklamaci je potřeba nahlásit přímo PPL a to vyplněním tohoto formuláře - https://reklamace.ppl.cz/ .
Při nedodržení této lhůty nemůžeme, bohužel, reklamaci poškození zboží uznat.
Pokud máte problém s vyplněním výše uvedeného formuláře, tak nám napište a my nahlášení reklamace provedeme. V tomto případě je ale nutné poskytnou součinnost - zaslat nám fotografie pro PPL a nafotit zásilku podle těchto požadavků PPL - https://reklamace.ppl.cz/navod . Následně případě i dofotit další fotografie, které si PPL vyžádá při řešení reklamace.
K reklamaci je nutné zachovat poškozené zboží a VEŠKERÝ OBALOVÝ MATERIÁL.
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky (ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení), tak se v případě, že reklamace nebude ze strany PPL uznána, domluvíme na dalším postupu. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží na Váš účet.


Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat.

Společnost KLEINER BRNO, spol. s r. o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup reklamace.
 Zobrazeno 1-7 z 7