Česká pošta ( Balík Na poštu ) - poplatek 110,- Kč. MOŽNÉ JEN PŘI OBJEDNÁVCE ZE STRÁNEK !!!

17. 12. 2018
Tento způsob dodání je možný jen u zboží, jehož parametry po zabalení ( včetně přepravního obalu ) splňují tyto podmínky:
- 15 cm × 10,5 cm ( válcovitý tvar 15 × 3,5 cm )
- maximální rozměry:
délka balíku nepřesahuje 180 cm nebo součet všech tří rozměrů nepřesahuje 240 cm. K ceně za balíky větších rozměrů je připočítán příplatek za Neskladné. Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm
- maximální hmotnost: 30 kg
Více informací naleznete přímo na stránkách České pošty.

Jak postupovat v případě, že Vám zboží v zásilce dorazí poškozeno.
Při převzetí zboží si prosím důkladně zkontrolujte obal !!! Je-li poštovní zásilka, která je připravena k dodání, zjevně poškozená, Česká pošta poštovní zásilku na žádost adresáta a za jeho přítomnosti otevře.
Vážení zákazníci, v případě, že jste po rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, tak je potřeba, abyste do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky přinesli reklamovanou zásilku s veškerým i nepoškozeným obsahem na poštu a sepsali zápis o poškození zásilky. Podle Poštovních podmínek platných od 1.5.2017 je reklamace řešena jen s adresátem ( ne tedy s odesílatelem ).
Po dobu reklamace je třeba na poště ponechat obal zásilky, veškeré vnitřní balení a poškozený obsah. Nepoškozené věci si převezměte zpět. Poškozená zásilka je stále Vašim majetkem a po ukončení reklamace budete vyzvání, abyste si poškozenou zásilku převzali zpět. Pošta není dle poštovních podmínek povinna ji zaslat odesílateli.
Pokud dodržíte uvedenou lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky ( ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení ), tak v případě, že Vám reklamace nebude ze strany České pošty uznána, tak nás obratem kontaktujte na našem emailu kleiner@levnesporaky.cz nebo tel. čísle 549 210 297. Na dalším postupu se následně domluvíme - zda nám poškozené zboží zašlete a my Vám proplatíme s tím spojené náklady na přepravné, nebo zboží stáhneme sami. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží ( popřípadě i za náklady se zasláním zboží k nám ) na Váš účet. Číslo účtu a číslo daňového dokladu, kterým bylo u nás zboží zakoupeno Vás prosíme napsat a vložit do zásilky k vrácenému zboží.

Pokud zboží budete stále potřebovat, tak je potřeba si ho u nás opět objednat, protože lhůta pro vyřízení reklamace u České pošty je do 30-ti dnů.

V případě, že je zásilka větších rozměrů, můžete stav zásilky doložit fotodokumentací, tj. přinést na poštu místo zásilky vytištěné fotografie.
Pokyny pro pořízení fotodokumentace:
1. zásilka zvenčí - adresní strana, zásilka celkový pohled, poškození obalu - celek i detail
2. vnitřek zásilky - uložení obsahu zásilky v obalu, obal zásilky po vyjmutí obsahu - poškozená místa tak, aby
bylo zřejmé, kde jsou poškození obsahu - celek i detail
Pošta reklamaci nepřijme, pokud reklamující předloží fotografie, které má pouze uložené na flash disku nebo stav zásilky dokládá náhledem na fotografie uložené v mobilním telefonu.

Termín dodání je u tohoto způsobu dodání následující pracovní den od předání zásilky přepravci.